En varm och fin sommardag

Dagen började med frukost=) 
I rask takt kan man säga, för kl 9 knackade Linnea på dörren och då stog jag helt näck i köket, gissa om jag fick bråttom in i sovrummet!! På med kläder, hojtade åt ungarna att komma ner, i med lite mat och 9.30 satt vi i bilen allihopa på väg in till Hammerdal på Avslutning på idrottsskolan=)
Dom fick glass, festis, godis mm och varsin t-shirt och alla var så himla nöjda, tyckte att dom hade jättebra ledare och att dom fått göra så himla mycke roligt!!
Jag stressade till Ström och trodde att jag skulle hinna på bolaget, men där va ju kön lååååååång!! Som tur vad kom Henke till min räddning och jag hann tillbaka till H-dal och barnen i tid( på minuten exakt).
Mycket mycket mer har jag hunnit idag, städat bla... men det tar vi på min andra blogg=)

Glad Midsommar på er alla♥

Kommentarer
Postat av: Lilian

Shit, vad du hinner med stumpan!!!:oO



Hoppas att du fick en lugnare midsommarafton och en riktigt GLAD en!:o)

2010-06-26 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0