En helt vanlig semesterdag

Ja, vad har jag gjort idag egentligen?! Sov ganska länge, sen så åt vi frulle och så gick vi ut! Sanna, Martin å jag gick upp till Kurt å köpte ägg. Hem och krattade lite, eldade upp rate sen vedhögen låg på gården. Sådde i landet, vattnade. Städade lite i växthuset, tvättade, stekt pannkaka till lunch..... drack lite kaffe och åt en god vinbärochrabarberkaka. Travade upp veden som var otravad och sen så städade vi under bron. Fikade lite igen och satte risgrynsgröten på kokning.
Sen gick vi till fjöse och tittade på medan Anders mjölkade, Martin var rädd i början men innan vi gick hem så hjälpte han till och tyckte att det var riktigt kul:) Wilma och Julie fyllde foderfickan för det tycker dom är väldigt skoj! Jag och Martin gick hem lite tidigere än flickorna och när vi kom hem så kom Bitta upp med Sanna hon ska sova hos oss inatt.

Ja, det var min dag=)

Och så vill jag säga GRATTIS SOFIA PÅ FÖDELSEDAGEN=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

En helt vanlig semesterdag... ja, Du har ju haft fullt upp, men låter som en härlig dag!! :)

2010-06-16 @ 20:50:13
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, du har minsann hunnit en hel del!:o) Tänk vad skönt det är med semester så att man äntligen får vila!;o) Kram!

2010-06-16 @ 21:47:50
Postat av: Sofia

Tack söta du för att du kom ihåg mig!! Har haft en härlig födelsedag =) Hoppas vi ses nått i sommar! Kram

2010-06-16 @ 21:57:42
Postat av: Malle

Klart vi ses=)

2010-06-17 @ 18:57:03
URL: http://malleblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0