Äntligen finväder

Idag har det äntligen varit lite hyfsat väder! Har hängt ute i Bälgviken sen i lördags eftersom mamma, Lio, Gika och Minata varit här. Vi har försökt sitta ute lite men jag har varit tvungen att ha en filt på benen för att överhuvud taget kunna vistas utomhus! Dom åkte vid 14 idag och då tittade faktiskt solen fram så i eftermiddag har jag legat på en filt och tittat på barna när dom lekt. Olle har två kompisar som heter Anton och Filippa som bor tvärs över gatan och dom kom över en sväng. Jag, Elin och Jakmani satt på filten och pratade när vi plötsligt kom på att det hade varit väldigt lugnt ett ganska långt tag. Elin gick och kollade läget och då hade dom små illbattingarna lyckats öppna en färgburk så dom var mer vita än hudfärgade, haha!!

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Olle så jag hoppas det är fint väder imorgon med. Vi kanske ska våga oss ner i vattnet en sväng om solen skiner på oss. Jag ska även få hämta min mobil imorgon, har bestämt mig för att köpa en Sony Ericsson som heter Elm, nån som känner till den? Hoppas ni bara har gott att säga om den isf :p

Åker till Umeå med Gika och Minata i början på nästa vecka så vi ses väl ännu nästa helg hoppas jag.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha, härliga ungar, ja det brukar alltid va nå bus när det blir tyst!! :)

Ja, då ses vi snart! :D

2010-06-21 @ 20:36:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

underbart:) det är så barn ska vara..andras iaf:)

2010-06-21 @ 21:02:32
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Malle

på maddes inlägg kan man inte kommentera:( vi kan väl träffas i Ålåsen ganska på direkten nått. eller?!

2010-06-21 @ 21:05:00
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha ha ha, jag kan se dem framför mig!:oD Det är bra med bus, för då har man ngt att skratta åt i många år framöver!;o)



Jag måste kolla upp vad det är för telefon!:o)



Jag kommenterade på ditt inlägg, Madde ;o)



Vad ska du hitta på i midsommar, då, Jenny?



Kram!

2010-06-21 @ 21:20:55
Postat av: Jenny

Jag ska vara i Bälg med Elin, Pekka, Olle, Linn, David, Diddi, BM, Julius, Jakmani, Marcus, Jenny, Thomas, Anton, Filippa, Amanda och eventuellt pappa. Måste komma på något matbidrag jag kan bidra med. Någon som har nåt förslag? Jag räknar med att susa till Ålåsen så fort det bara går :)

2010-06-21 @ 21:36:28
Postat av: Lilian

Jag tänker din goda kalla paj!:o)

2010-06-21 @ 22:23:18
Postat av: Malle

jag tänkte oxå på paj... västerbottenpaj, eller vad är du har gjort för god paj med ost i Madde?!

2010-06-22 @ 21:33:05
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Madde

De e nog västerbottenpaj då. De e gott!!

2010-06-23 @ 07:55:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag har nog missat något med Ålåsen här...ska leta rätt på vad ni sagt. Vilka rackarungar ni har!! Hur blev det med badandet då?

2010-06-23 @ 09:48:36
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0