Nu närmar sig Göteborgsresan....!!

Längtar!!

Jag har haft semester nu i en vecka och en dag, det har gått så himla fort, har varit fullt upp! Vi har ju haft besök av Kalles systrar med barn, och så är ju brorsan hemma från USA och hälsar på, så det har varit kul! Å värmen är här och det är så himla skönt! Förutom på natten då, när det är så väldigt varmt och kvavt här på övervåningen, och det blir ju inte direkt mindre varmt om man får två extra varma kroppar i sängen på natten...!

I morgon blir det träff med Jenny hos Marika :) Sen hem å jobba på bingo, kanske inte lika kul, men måste göras ändå! Onsdag blir det jobb, så jag och Kalle får nån lön till semestern!! :) och på onsdag kväll blir det släktmiddag här hos oss, innan Chrille åker hem igen.

Torsdag har jag faktiskt inga planer alls, funderar på att åka på Dundermarknaden på dan, få se vad som händer. Kalle kanske ska ut på kvällen, men jag hoppar det. På fredag ska vi åka på lite studiebesök med jobbet, och också åka lite ångbåt på Storsjön. Hoppas på bra väder!! Sen lördag dag blir det lite laga mat, och lördag kväll blir det äta mat. Söndag är det dags att packa, och lägga sig tidigt för att åka söderut tiiidigt måndag morgon!! :D

Kommentarer
Postat av: Malle

och nu har du ju planer på torsdagen med=)

2010-07-06 @ 19:14:40
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag längtar också!!:o)

2010-07-06 @ 22:10:50
Postat av: Madde

Ja precis Malle, de e ju toppen! Varför ha en dag oplanerad?! Då blir de ju bara städning eller nåt annat tråkigt...!



Lilian, nu e re nära, e ni beredda??!!! :D

2010-07-06 @ 22:25:20
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Apselut! Upp till tänderna!!!:oD

2010-07-08 @ 21:50:08
Postat av: Lilian

Apselut! Upp till tänderna!!!:oD

2010-07-08 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0