Natt

Kan man väl säga att det är när kl är 23.11?! Sitter här i min ensamhet, barna är ju hemma men väldigt sovandes. Fredrik är och yrar. Hoppas att han hittade åt några vänner där ute i folkvimlet, kanske inte så kul att lulla runt själv! Jag och barnen har varit hos pappa sen igår, Linnea följde oxå med dit! Är så rogivande och bra att åka till pappa och Margit. Man blir ompysslad och får go mat och fika. Och så är dom så vettiga att sitta och prata med. Inga faror som lurar så man måste passa på Martin hela tiden heller. Tjejerna sov i tält inatt, jag fick gå ut och lägga mig där runt 23-tiden så att dom skulle somna, sen vid 4.45 imorse kom Julie och la sig hos mig, men Emma och Linnea låg ända till morgonen! Duktiga tjejer! Sen när vi for hem så åkte vi över stan så att vi skulle få träffa Fredrik en liten stund, hade tänkt åka och uträtta lite ärenden men när vi kom till Brunflo så åkte vi till Eva och Börje ist, mycket roligare de=) Hade tänkt att jag skulle fixa lite på stan oxå men det blev inte riktigt så! Östersund är ju ett kaos under Yran!!! Tar en evighet bara att förflytta sig! Fredrik kom det det utmärkta förslaget att äta pizza på Reveljen och där var det faktiskt riktigt lagomt med folk! Hann iaf köpa en sovsäck till Julie så nu är vi redo för lite friluftsliv, om bara vädret vill stabilisera sig lite. Imorgon ska jag besikta forden, kan bli spännande! Den skramlar väldigt! Pappa tror hela framvagnen är lös, lät väl inte såå farligt?! Kanske nått lager bara tror jag eller en spindel led;) Röd bilen är ju trasig oxå, startmotor och koppling som är paj, meen det är ju sånt som är billigt att laga, eller vad säger du Jenny?! Jaja, pengarna är ju till för att rulla... Ja, ni kan ju svara om jag ringer imorgon, kanske måste ha hämtning från Strömsund=) Gonatt och sov så gott alla

Kommentarer
Postat av: Lilian

Låter ju toppen - förutom "bilvärschket" (uttalas på jamska)!:o) Skönt att åka till päronen och surra ibland faktiskt!

2010-08-02 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0