Myggfritt och mulet

Efter att ha haft hur fint som helst med gräsmattor som luktar hö, så kom det äntligen lite välbehövligt regn. Till helgen ska det ju dessutom bli tropisk värme säger SMHI, så det var nog tur att det kom lite regn idag så vi slipper skogsbränder häromkring. Några myggor har vi inte sett till här i lägenheten och inte heller på stan. I skogen har vi faktiskt sett några. Inga myggbett ännu dock.

Annika och Roine har varit här en sväng och Susanne & Emmy är här, så det är jätteQL!:o) Igår gick vi nere vid hamnen och åt på en uteservering först, fikade längs Västra Hamngatan, för att sedan äta middag på ett ställe på avenyn. Efterrätten åt vi hemma ;o) Vi har tagit det lugnt och surrat, sådär som det blir alldeles för sällan av nuförtiden.


Idag skulle vi in på ett ställe och fota oss, sådär som vi gjorde när vi tog vår bild. Det var dock rätt mycket dyrare att köpa bilderna på det här stället, så vi struntade i det. När hon i receptionen sade vad det kostade kom vi fram till att det inte var värt det. Det skulle kosta 250:-/person som var med på en bild, vilket skulle innebära 750:- för en enda bild med oss på. Det finns ju andra man kan anlita för en bra mycket billigare penning, men minst lika fina kort. När vi gick sade jag till tjejen bakom disken att det nog kunde vara bra i framtiden om de berättade hur mycket bilderna skulle kosta redan då de ringde. Nu var jag väl dum som inte frågade, men jag antog att det skulle vara ungefär liknande priser som där vi var förra gången.


Nej, nu ska jag umgås lite mer! :o)


...och snart får jag umgås med er!!!:o)


Bamsekramar!!!/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart ses vi :-)

2010-07-09 @ 23:50:46
Postat av: Lilian

Jaaa, YIPPIIIII!!!!:o)

2010-07-09 @ 23:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0