Maddes semester

Nu har redan Göteborgssemestern tagit slut för min familj för denna gång.... dagarna gick alldeles för fort, men vi hade det trevligt under de fem dagar vi var där. Tyvärr känns det som vi inte alls hann umgås så mycket som jag hade velat, men det kanske är förståeligt när man är 18 stycken varav hälften är barn. Vi hann i alla fall med att leka på Lek och Buslandet, åka karusell på Liseberg, bada, äta god mat, dricka en och annan öl och ett glas vin, och umgås lite grann!! Kanske Lilian lägger ut lite fina bilder från Göteborgsvistelsen....! :) Innan Göteborg hann vi vara i Örebro några dagar också, där vi träffade Kalles tre systrar, och vi både badade, solade och shoppade. Joel råkade slänga sin solhatt ner mot en biltunnel, men den hamnade i rätt fil, så av bilarnas fartvindar så blåstes hatten upp till trottoaren så vi kunde hämta upp den, efter två timmars deppande av Joel... Nu har vi landat i Lidköping hos Kalles bror, där vi blev mottagen med en härligt uppdukad buffe, och lite lugnare tempo än i Göteborg...! :D Vi längtar självklart tillbaka till Göteborg, jag hoppas vi kommer dit snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, det kändes som alldeles för kort stund, men roligt att ni var här!:o)

2010-07-18 @ 21:51:57
Postat av: malle

ja, fy vad dagarna har gått fort:(

2010-07-19 @ 11:03:53
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker jag också! Känns knappt som jag hann prata med nån av er... Men jag är glad att vi var på samma ställe ett tag iaf :) Undra när jag får träffa er nästa gång?!

2010-07-19 @ 18:49:14
Postat av: malle

Snart hoppas jag!!

2010-07-19 @ 21:22:02
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0