Dra mig baklänges

Trodde att jag skulle slippa myggen nu när jag kommit tillbaka till Eskils. Men, tji fick jag! Tog mig en kvällspromenad för att få ihop dagens stegskörd och jag trodde fan att jag skulle bli knäpp innan jag kom hem:-S Fulla benen av myggbett:-( Idag har jag hälsat på Elsa. Väldigt söt! Bokade även en tågresa ner till Gbg. Tror det kan vara skönast att slippa ta bilen. Så jag hoppas att jag inte lovat nån att jag kan ta nåt som nån av er behöver i bilen. För nu kommer det att bli snålpackning. Har försökt bifoga en bild på Elsa men nu ger jag upp, det bara krånglar. Snart ses vi:-) Jag är framme 9.07 Lilian, hoppas du kan komma och möta upp mig!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Bara du talar om vilken dag du kommer så ordnar det sig!;o) Bamsekram!:o)

2010-07-09 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0