Äntligen!

Äntligen är det fotboll på TV igen :) Jag har nästan mått lite dåligt i ett par dagar för att det varit speluppehåll i Sydafrika. Så nu är det skönt att det har börjat igen.

Jag kom tillbaka från Umeå igår. Tobbe och Sara bor i ett fint hus i ett bostadsområde som heter Tomtebo. Det byggs utav bara tusan där så det ser säkert väldigt annorlunda ut när jag kommer dit nästa gång. Vi har inte gjort något speciellt, fikat på ett mysigt café. Hälsat på Saras föräldrar som har en sommarstuga ute på en liten holme i Umeälven. Där var det jättemysigt, tyckte jag iaf. Det gjorde inte Minata för hon vägrade sova eftersom vi inte kunde ta med barnvagnen i båten. Så medan jag badade bastu och skuttade i älven var hon sur och grinade mest. På tisdagen åkte vi ut till Holmsund och tittade på Christens båt. Tyvärr är ju Gika så jäkla åksjuk så hon började må illa bara av att sitta i båten när den var fastsurrade vid bryggan. Så ska jag få åka båt blir det någon gång när hon inte är med ;)

Nu börjar det!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0