1 juli

idag så skulle jag ju ha gett Marika antalet steg som jag nu gått i Juni, men hon sover nog nu så jag får nog schåå mig tills i morgon=)
Vilken underbart trevlig dag jag har fått ha idag, trevlig är ett ord som vi lite äldre använder( Sandra och Sofies kommentar) jag försökte förklara för dom att jag tillhör fortfarande "ungdomen i byn" och inte vill höra talas om att jag är äldre... och vips så har Magnus då gjort en liten kommentar och benämner mig oxå som äldre?! Vad är detta!? oj, nu svamla jag visst iväg det igen.... iaf så har vi varit till Skärvången och fikat idag! Mycket gott och mycket trevligt, är väl värt ett besök till i sommar om man skulle råks på ha litte lite å järra nån dag=) ja och sen så rann den här dagen bara iväg den med, som alla andra dagarna har gjort sen jag fick semester. Inte går dagarna lika fort i November heller??
I morgon ska vi bada hela dagen så jag hoppas det blir fint=) och kl 18.15 så ska vi köpa glass av glassbilen( stor händelse för barnen i Görvik) och sen så kommer Fredrik hem... kanske, om han inte väljer bort hem och familj pg av fotboll, suck.
Nu ska Malle sov sött!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åh, vad roligt att fika i Skärvången! Vilka var du där med och vad var godast?

2010-07-02 @ 15:46:24
Postat av: Malle

Madde Margaretha och jag oxå barnen då förstås=) Tycker nog att fetaosten och ädla-nånting va godast! Jag har köpt ost så du får smaka om du hinner komma den 10.e, annars så får vi väl åka och fika där igen=)

2010-07-02 @ 17:08:43
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Maria

Fredrik valde ju systeryster istället =)

2010-07-02 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0