Vilken vecka!

Första arbetsveckan gjord och det var inte tal om någon mjukstart inte, full fart på en gång! Hoppas att det här draget blir så positivt som vi hoppas. Många av grabbarna har bekymmer som vi kommer att få jobba hårt med men med vår positiva syn på livet så tror jag det kommer att bli bra. Hade ett väldigt jobbigt samtal med en av killarna och hans pappa idag, han började grina för att han kände sig så trängd. Får ont i hjärtat över att vissa barn är så trasiga...

Men skönt med helg :) Jag ska vara barnvakt åt Olle och så ska jag och Jakmani kolla på Vinterstudio för allt vad tygeln håller!! Ska även försöka åka lite skidor, gjorde en utflykt idag och HELVETE vad jobbigt det var. Har inte rört på mig med konditionsprägel på vääääldigt länge kändes det som. Men känns ändå skönt att man har gjort det, när det första är gjort kan det ju inte bli sämre precis :)

Utbjuden till Bälg ikväll, Pekka har lagat middag - tror det blir Flygande Jakob - smaskens!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag ville lämna en kommentar på Lilians inlägg, men det gick inte:( Vem är M & A, det står stilla i min lilla hjärna?!

2010-01-15 @ 19:54:31
Postat av: Marika

Kan det vara hennes brorson med tjej kanske!?

2010-01-15 @ 22:40:04
Postat av: Malle

Jag tänkte på Anders, men dom bor väl inte i skåne..eller?

2010-01-16 @ 11:54:10
Postat av: Marika

jo, jag tror det!

2010-01-16 @ 12:54:13
Postat av: Jenny

Jag har oxå försökt men det går inte. Gissar på Anders för jag vet att dom bott i Skåne:) Men har inte hört vart dom ska flytta?!

2010-01-16 @ 14:34:29
Postat av: Lilian

Jo, det är Anders som bott i Skåne och nu blir Jämtlänning igen. M är Maria som skulle hjälpa honom städa:-)



Jag kunde inte heller lämna på mitt eget inlägg???



Ja, Jenny, håller med om att trasiga barn kan få det att värka i bröstkorgen så mycket att man nästan vill gråta själv! Bra att han ska få hjälp och en "stabilare" tillvaro någonstans iaf!:-) Kraaaam!



Damn it, vad gott med Flygande Jakob!!!

2010-01-16 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0