Veckan som gått..

Ja, jag måste ju i alla fall ha väldigt fullt upp på veckorna eftersom jag aldrig tar mig tid att sätta mig framför datorn... blir långt emellan inläggen... men det har väl varit fullt upp i veckan också! Har varit å gratulerat tre födelsedagsbarn under veckan, 3, 7 och 7 år, har försökt gå ihop lite steg som jag väldigt mycket halkat efter med... men det går trögt... jag försöker i alla fall!!

Sen har det ju varit jobb då, efter tre veckors ledighet. Men det är ju skönt att man trivs på jobbet så då är det ju inte så trist!! Jag har gått upp lite i tid nu ett tag framöver, från 75 % till 87,5 %. Blir 7 h varje dag. Tog dock en timmes ledighet varje dag första veckan! Men i måra blir det längre dagar. Få se hur man får till det då. Ska nog gå bra!!

I fredags kväll var vi och såg Garvsyras revy här på Medborgarhuset i Hammerdal. Den var helt ok, lite trög tyckte jag från början, men sen kom det igång bättre! Syrran med pojkvän var här och såg efter grabbarna. Sa till Joel och Jesper att barnvakterna var "kojexperter", så när vi kom hem så hade vi en jättekoja i hela vardagsrummet... Fick inte rivas!! Så det var bara att lämna kvar den tills nästa dag!! (Nu e den borta i af!!)

Kallt har det varit i veckan igen, i lördags morse när jag klev upp (6.15 vill jag bara tillägga..) så var det -26 grader. Tre timmar senare var det -10. Vilket omslag! Men då började det att storma i stället då. Vi var ute på förmiddagen i alla fall å bar in en massa ved... vi har som eldat på ganska bra i huset senaste veckorna...!

Var till Ålåsen en sväng i dag och kollade till så att inget har frusit sönder där, allt ok som tur var. Har även hunnit med att hjälpa syrran med att bära lite kartonger och dyl till hennes nya lägenhet.

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Marika

Det är ju inte BARA negativt med att inte hinna sitta vid datorn, Madde! :)

2010-01-17 @ 23:56:58
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Åh, vad roligt med revy!:o)Roligt att göra ngt!



Vem är hon tillsammans med? nufniken



Tycker att du verkar hinna mycket på en vecka!:o)

2010-01-18 @ 09:42:16
URL: http://lilianolofsson. blogspot.com
Postat av: Madde

Nä, precis Marika, jag ska ju inte behöva känna skuldkänslor....



Lilian, pojkvännen e en flatabo, en bror till Din föredetta klasskompis!

2010-01-20 @ 20:07:41
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0