Svart!!!

Igår när jag tog av mig kläderna och skulle läsa av min stegräknare så var displayen helt svart!! Suck! Jag har bytt batterier en gång redan sen vi började gå...så nu har jag inget extra hemma. Hade det här varit för några månader sedan så hade jag blivit förtvivlad...men ambitionsnivån har ju rasat - så nu har jag min första dag på snart ett halvår utan stegräknare i BH´n. Jag tror jag ska se det som en möjlighet till nystart! Så snart displayen tänds igen så ska även jag och min lust till ALLT tändas igen! Min lust att promenera, min lust att laga mat, min lust att kamma mig på morgonen, min lust att byta sängkläder, min lust att ta med barnen ut och leka, min lust att sitta och prata med Magnus på kvällarna, min lust att blogga, min lust att läsa böcker, min lust att lyssna på musik, min lust att storhandla, min lust att skaffa fotoalbum och sortera in senaste bilderna, min lust att känna lust!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, det kanske funkar :o) - eller när ni kommer att få sova 7h/natt igen ;o)



Här nere har det blivit mycket ljusare och det tillsammans med utslängd jul har gjort mig mycket iggare mot för november. Hoppas ni får mycket sol framöver, för jag tror att det kan hjälpa lite iaf!:o)

2010-01-20 @ 19:20:52
Postat av: Madde

Ja, lusten kommer nog åter snart!! Vi kanske ska ta å boka in den där stadsresan med god mat o kanske en bio eller nåt?!! :)

2010-01-20 @ 20:05:59
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Jaa, vuxentid!! Puss

2010-01-20 @ 20:24:04
Postat av: Marika

Jaaaa! Vuxentid med er skulle göra susen tror jag!!!

2010-01-20 @ 23:20:37
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Madde

Tror ja me! Marika, jag tror Du får säga till när Du kan!!

2010-01-21 @ 08:06:59
Postat av: Lilian

Hmmm... jag blir avis!!!

2010-01-22 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0