Skaaune

Fick ett sms idag där det stod att M och A var på väg neröver för att åka till Skåne och städa ur A:s lägenhet. De kommer in här på vägen, så vi hakar nog på ner och hjälper till. QL att umgås med dem lite! :o)

Det känns som om min hjärna är helt tom idag. Jag vet egentligen inte varför jag började skriva ett inlägg nu, för jag har egentligen inget att skriva. Det var bara det att händerna styrde och då hamnade jag här. Killarna har somnat nu, så det passade ju egentligen bra ...om jag bara haft ett ämne.

Idag byggde jag en koja till killarna med köksstolarna och ett lakan. Sen hamnade det kuddar och ett täcke därinne, vilket man kunde se var en höjdare. De kastade sig in på kuddarna och skrattade i högan sky. Jättehärligt att se!:o) Ibland behövs det så lite för att det ska vara helt vansinnigt roligt!

Nej, nu ska jag äta frukost och tänka på er, mina kära vänner...:o)

Bamsekramar/ Lilian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0