Renare än någonsin

Kallt som attans ute men på något konstigt vis så gör det mig inte så mycket. Det har ju varit kallt så länge så man börjar ju på att vara van:)

Imorse så åkte jag och flickorna in på storsjöbadet och tillbringade dagen där med Petra och henns flickor!! Det gjorde vi i somras med och det är jättekul:) Det blir så sällan vi umgås, men dom är ju så himla lättsam och rolig att vara med så jag tror vi måste skapa en tradition av detta:)

Lite folk och varmt och skönt var det, stötte även på Christer från "gymnasietiden" och hans familj, det va lite skoj !

Efter badet så blev det Jula, Rusta, Blomsterbutiken ( köpte orkideer till farfar) och Coop sen så åkte vi hem.

Vi åt tacos till middag och det var så himla gott och det var länge sen jag åt så mycket kan jag ju säga.

Pappa, Margit och Marie är hos oss med, skoj skoj!

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0