Onsdagens äventyr

Idag har det inte hänt mycket, jobbade till 12.45, hämtade Martin och åkte hem. Väl hemma så gick jag och la mig i 2 timmar. När jag vaknade så gick jag och lånade mig en skruvdragare, körde lite skoter på lägda och sen så betsade jag 2 hyllor, satte konsoller på 4 hyllor, stekte pannkaka till middag och ja, det var allt:) Nu väntar jag på att Fredrik ska komma upp med gofika så ska vi fika framför tv:n å sen sova:) Livet e toppen!

Har satt in pengar på Maddes konto med:)

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som en bra dag!! Vi köpte lyxsallad från Feskarn igår, som vi svullade på rostat bröd i går kväll. Goottt!!



Tack för pengarna!! :) Fast de e ju fortfarande Dina...!

2010-01-21 @ 08:05:37
Postat av: Lilian

Det är till att njuta av livet hör jag!;o) Helt rätt!:o)

2010-01-22 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0