ojojoj

Vilken rolig kväll det var igår! Jag tyckte att det var en jättebra och genomtänkt fest vi var på. Det var god mat, underhållning, lekar och så dans på det! Det var 2 unga killar där och dansade och sjöng, jätte duktiga. Från Krokom. Sen så fick ju jag och Titti ta det vi ville i baren, och det är inte bra! Fredrik och jag gick hem till Siri och kände mig nykter när ja la mig kl 03.00 men när jag sovit klart 06.00!!!! så kändes det inte alls lika bra, ingen bra ide att blanda vin, likör och drinkar, men kul hade jag. Jag upplevde kvällen som att den bara susade förbi, kan bero på att vi jobbade lite. Carina var såå himla fin, hoppas nån har bilder som ni kan få se. Nu ska jag somna så fort mina döttrar behaga sova, hoppas det inte dröjer alltför länge!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att de va kul!! Du må ha somna fort då, jag ringde dig ca 20.15 i kväll, inge svar...! :)

2010-01-17 @ 21:55:55
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, låter som en rolig kväll! Ska bli intressant att höra när du somnade ;)

2010-01-17 @ 22:02:07
Postat av: Lilian

Hur går det med blåögat?;-)

2010-01-17 @ 22:34:04
Postat av: Marika

Blåögat??? Nu vill jag höra!!!

2010-01-18 @ 00:01:10
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Malle

Haha, jag somnade inte förrän 11 igår kväll men hade glömt mobilen nere. Jag klarade mig från blåöga men har en ordentligt svullen läpp idag;)



Martin skallade mig under ögat igår och sen så har jag jordens munsår:(

2010-01-18 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0