"Ojj, Jäka!"

I helgen var vi ju som sagt till Skåne och hjälpte Anders och Maria med flyttstädningen. När de hade städat spisen sa Maria: "Oj, jäklar vad rent det blev! Knapparna blev som nya." Sen när jag hade städat ur torktumlaren sa hon: "Oj, jäklar! Sådär ren har den nog inte varit sen den var ny."  Det blev i af några "Oj, jäklar", så på söndagen hörde jag att Julian sa ngt nytt: "Ojjj, Jäka!"

Jag ville också lägga upp en liten filmsnutt, men det gick inte här. På Blogspot går det, så det borde ju gå här, vilket betyder att jag nog inte vet hur man gör... Någon som kan enlighten me plz!?!:o)

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, man får börja vakta sin tunga! :) Jag testade ladda upp filmsnutt - men det funkade inte! Så tyvärr!! Webbmaster Titti???

2010-01-20 @ 10:47:18
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0