Nyfrissad

Nu har jag klippt Martin med en trimmer som är så totalt värdelös så jag förstår inte hur den kan få säljas!!! Jag var tvungen att ge upp och ta den gamla som saknar en del piggar, men resultatet blev ju strålande iaf;)

Inatt så vaknade jag och var kallsvettig, yr, illamående och hade magsmärtor, det går ju rätt ordentligt med magsjuka på jobbet så jag trodde det var det. Men det hände som inte något mer och sen när jag tänkte på gårdagens kost så tror jag nu att det bara var magen som protesterade mot allt mjöl som jag åt igår. När jag klev upp så skakade hela jag, men efter en kopp te med socker och grädde så blev det lite bättre, nu är jag nästan pigg igen bara lite ont i magen!

Tyckte förslaget om våran resa är lysande, kan ju bara bli bra det där. Jag ser verkligen fram emot 12 maj, guud va kul!!! Jag måste bara ta tag i mitt passfixande, kom ju på att det kanske är väldigt bra att ha. Har ni andra?

Nu så duschar Fredrik, Martin kollar på bolibompa och Jullan och Ems är på skidträning så man kan ju säga att jag har lite egentid:) Emma vill ju inte fara på träning, men när jag sa att hon skulle få vara hemma så tvärvände hon och ville absolut med. När vi fått på henne alla kläder i ilfart så kom hon på att hon glömt pjäxorna på skolan, men vi trängde på henne Martins pjäxor så vi får väl se om hon har skavsår när hon kommer hem..

Nää, nu är det spännande på bolibompa, så adjö för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Jenny

En bild på Martin tack :)

2010-01-28 @ 21:07:33
Postat av: Lilian

Ja, jag vill också se resultatet!:o)



Hi hi, alla sätt är bra utom de dåliga och att hota med att de får vara hemma verkar ju helt klart vara ett av de bättre ;o)



Ser också fram emot maj!:o)

2010-01-28 @ 22:45:19
Postat av: Madde

Jag måste också fixa pass!! Ska ta tag i de!!

2010-01-29 @ 08:01:49
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

JAG HAR BESTÄLLT EN NY TRIMMER IDAG!! :)

2010-01-29 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0