få se nu

I onsdags så skrev jag sist, vad kan nu ha hänt sen dess?! Torsdagen så jobbade jag, hade persmöte på kvällen. Barna var på sin första skidträning, som dom tyckte var väldigt skojig, iaf Julie för Emma vägrade vara med:)

Fredag så jobbade jag, vad gjorde jag på kvällen då?? Minns inte, det är illa, såå himla gammal är jag väl inte!!

 Jaja, jag minns iaf vad jag gjorde igår. Vi var till stan och firade Erik Danielssons 30-års dag! Petra hade abbonerat Storsjöbadet, vi hade hela badet för oss själva. Det var en ganska supertrevlig tillställning och känskan att ha hela badet för sig själv var otroligt härlig. Vi fick en rundtur först sen så hade våran värd olika "Bastugrejer" med oss, vi fick pröva 4 olika varianter. Vi fick även göra en kaffepeeling. Ja det var så mycket så jag kan inte skriva det för då får jag hålla på så himla länge:) Vi fick även äte tacobuffe som skulle vara en lättare måltid, men det var hur mycket mat som helst. Till saken hör då att jag och Fredrik var på Captain Cook och åt en stadig måltid vid kl 17.30 så att vi inte skulle bli så hungrig, haha så det kan vara!!

Ja, sen när vi var klar på badet så åkte vi hem till Erik och Petra och där dukades det upp fika, tårta bål snacks godis ost kex mm, hur mycket som helst och hur gott som helst. Sen vi kl 01.30 så började vi på kännas oss nöjd så då åkte vi hem! Hade en otroligt trevlig kväll med mycket trevliga människor!!

Hoppas att Erik oxå hade det bra och blev nöjd med kvällen!!

Just det, vi lärde oss även varför man inte ska åka många samtidigt i rutchkanorna! En av tjejerna som var med bröt sin arm under en av åkturerna:(

Idag så sov vi till 10.30 åt en lugn och rogivande frulle och sen så satte vi igång och sorterade våra papper pärmar osv, så jag kan säga att jag ligger mycket risigt till på stegfronten idag. Kl är 20.30 och det står bra precis 3000 på räknaren, men det tar jag igen imorgon;)

Jag måste även få säga att Jenny sköter sig bra på inläggs fronten, vi borde ta efter henne:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag vet att jag är dålig på att skriva inlägg!! Jag tar åt mig!! Men jag säger som Marika, det är faktiskt inte en dålig sak att man inte tar sig tid framför datorn när man kommer hem från jobbet!! Eller på helgen heller för den delen!!



Men jag brukar ta mig lite tid att läsa Era inlägg i af........

2010-01-25 @ 08:15:11
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jäkelen, det lät ju superQL! Hela Storsjöbadet själv!:o)



Ja, jag ska försöka skriva ett inlägg imorgon då de sover. Om jag hinner... ;o)

2010-01-28 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0