Blodad tand

Jag var in på nätet i början på veckan för att leta reda på någon sida där man kunde omvandla skidåkning till steg eftersom jag kommit igång med det. Till min stora glädje (och förvåning) ger skidåkning hur mycket steg som helst :) Så jag har verkligen fått blodad tand och känner stor lust att både stega på och åka skidor. Vintern här i Eskilstuna är tydligen den bästa på mannaminne så jag ska skida på så länge det finns snö. Är nästan som hemma i Jämtland faktiskt, tro det eller ej!

Full rulle med nya klassen och mitt humör och tålamod sätts på prov många gånger om dagen. Men jag gillar mina grabbar trots allt. Ska snart sluta och då åker jag norrut i TYA. Ska hälsa på Gika och Minata i helgen. Så om det är någon av er som har vägarna för Sundsvall kan ni väl höra av er!!

Såg mailet om Barcelona. Jag har inte några synpunkter på vad som skulle kunna vara bättre eftersom jag inte är speciellt bra på det här med att hitta resor och boende på nätet. Så jag lägger min röst på att när du Marika tycker du hittat något bra så bestämmer och beställer du! Kan vara ledig på onsdagen om det gör det lättare att hitta resor...   

Kram!

Kommentarer
Postat av: malle

vi ska ju på fest på lördagkväll, så jag hinner nog inte till s-vall:( Jag kan oxå vara ledig onsdag och är jätteglad om nån beställer å fixar resan!

2010-01-22 @ 14:15:22
Postat av: Malle

var hittade du den sidan??

2010-01-22 @ 18:39:28
Postat av: Jenny

stegraknare.se



Kanonsida :)

2010-01-22 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0