Bilmekaniker nästa!

Idag har jag varit duktig, är väldigt nöjd över mig själv! Skulle byta en lampa till halvljuset på TYA eftersom det gick sönder under besiktningen i fredags (höjden av otur kan man tycka) Åkte sagt och gjort på OK och köpte lampor,dyrt för 267 kr. Bännigt är det att komma åt och när jag höll på som bäst i den bitande kylan så slet jag sönder själva kontakten som man ska fästa på lampan :s Trodde loppet var kört och att jag skulle bli tvungen att köra enögt tills jag fick tid på verkstan. Men så blev icke fallet för jag lyckades trixa på delarna av kontakten på nåt vis! Fråga mig inte hur och be mig inte göra det igen :) Men lyset fungerar och jag är som sagt jävligt nöjd! Har nyss kommit hem från Mariefred. Åkte dit och hälsade på Doris (eller Carro som hon egentligen heter, jag och mina smeknamn ni vet ;)) och hennes tjej. Vi har spelat spel och pratat, väldigt trevlig kväll. Imorron ska jag ut i längdspåret om det inte är för kallt! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Bra jobbat Jenny, byta lampor i bilar är inte alls så lätt som det låter!!

2010-01-10 @ 12:40:56
Postat av: Lilian

Starkt jobbat tjejen!:o)



Är CArro en arbetskompis?:o)

2010-01-10 @ 13:32:23
Postat av: Jenny

Nej, Carro är en kompis som jag lärt känna genom Elin.

2010-01-10 @ 23:17:15
Postat av: Marika

Kanon! Visst växer man när man grejjar en sak som inte tillhör vanligheterna!?

2010-01-11 @ 21:06:56
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Magnus

Vet du, jag skulle behöva lite hjälp i Garra. :-)

2010-01-12 @ 01:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0