2010

...kommer att bli året då någon jag känner vinner högsta vinsten i ett lotteri
...kommer att bli året då någon jag känner åker med sina bästa vänner till ett fantastiskt ställe
...kommer att bli året då någon jag känner får barn
...kommer att bli året då någon jag känner träffar sitt livs kärlek
...kommer att bli året då någon jag känner får ett nytt jobb
...kommer att bli året då någon jag känner skaffar ett nytt hem
... ja, såhär skulle jag ju kunna fortsätta men vi stannar vid de positiva sakerna tycker jag!:o)


2009 "avslutades" ju helt fantastiskt i goda vänners lag!:o) Helt underbart att träffas brudar!:o)

Bamsekram!!!:o)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag vinner..

Vi åker..

Madde får barn..

Jenny träffar kärleken..

Fredrik får jobb..

Det va lätt:)



Det var ett toppen avslut på detta år och nu så kommer varje dag 2010 vara super!!



Kraaam!!

2010-01-06 @ 21:37:17
Postat av: Madde

Ha ha, ja, nån punkt skulle jag väl ändra på men annars kan jag hålla med!!



Jag hoppas 2010 blir ett superår för oss alla!! :)

2010-01-07 @ 15:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0