Vill inte vara inspärrad längre,

Nu får det väl ändå vara nog!!??? Slutet av februari och temperaturer mellan 30 och 40 minus. Gaaaah! Nu vill jag börja med alla härliga "vinter-aktiviteter" och självklart vill jag också att hela familjen är friska resten av vintern. Resten av året!!! Resten av livet!!! Jag har sjunkit in i en passiv/lat/nära apatisk stämning...tar inte itu med ett skit känns det som. Inga steg som tickar på stegräknaren, inga kilon som rasar, inga busiga påhitt!

Det var juh iofs super super super att helt apropå få sitta med nästan hela familjen Jenny och äta middag häromdagen. Minata och Olle är ju så jättefina - och jag tror att det nästan alltid är underhållande att få umgås med systrarna "Danielsson". Det har jag alltid tyckt! Första gången jag satt på er kökssoffa (för 16 år sedan?!!) så minns jag hur jag kände den härligt varma stämningen vid middagsbordet - även om kommentarerna haglar och diskussionerna kan vara nog så hetsiga!

Det finns många köksbord som jag trivs vid - jag hoppas att jag får sitta vid dem många gånger till!! ...och framförallt hoppas jag att familjen Ottossons köksbord kommer att vara en plats för skratt, gråt och mycket mycket kärlek...

Kommentarer
Postat av: Marika

...att Madde och Malle var med var ju självklart en bonus som hette duga!!! :)

2010-02-23 @ 20:45:52
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Äntligen ett Marikainlägg! =) Ja, tråkigt med kylan..man blir så begränsad. Hoppas det har gett med sig om 5 v då vi kommer hem, så vi kan va ute, åka skoter, grilla korv å så träffa er!

2010-02-23 @ 22:30:11
Postat av: Anonym

Det tror jag apselut att det det kommer att bli vid ert bord! Önskar bara att vi bodde lite närmare varandra så att jag kunde sitta där oftare!;o)



Ja, tycker också att det finns många härliga bord och att det är roligt och spännande med Danielssons-systrarna!:o)



Är lite avis på att ni fick träffa varandra, men också glada för er skull! Sara är ju här och piggar upp mig som tur är!:o) Sen kommer ju snart familjen Blixt, så nu har jag mycket att se fram emot!



Bamsekramar!



2010-02-24 @ 23:01:44
Postat av: Jenny

Tycker om att sitta med mina systrar vid köksbordet :) Och ännu bättre är det om ni sitter där oxå! Köksbord är nog min favoritplats när jag tänker efter! Maddes var ju hilarious igår tex! Tycker om er :)

2010-02-25 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0