veckan och helgens fröjder

Veckan har ju bara rusat iväg, precis som vanligt.
Måndag: Jobb som vanligt, sen hem till de vanliga bestyren.
Tisdag: Jobb och plaskis sen hem till sängen.
Onsdag: Jobb, hämtade Martin, Tobben och Sanna på dagis, hem och skottade lite och körde in ved. Den dagens stora bonus var att fam Ottosson kom på besök.
Torsdag: Jobb, sen hem och vände. Hämtade barnen och åkte in på skidträning, när tjejerna tränade så tog jag och Martin en promenad så den dagen gick det bara fint med "stegen".
Fredag: Jobb, fick dessutom jobba över! Sen när jag kom hem så hade vi besök:) Jonte med fam. Så fort jag skulle försöka hålla Meja så skrek hon som en liten gris, inte nått litet smågnäll inte, utan gallskrik i högan sky!!
Nu så tittar Fredrik på någon ny serie och flickorna tittar på Isprinssesan, det är lite kris hemma hos fam Blixt ikväll, Fredriks serie och Let´s Dance går samtidigt och vi har bara en tv!!! Fredrik vann denna gång, men det ska vi ändra på till nästa Fredag;)

Imorgon så ska vi åka till stan och fira Leif som har fyllt 40, mer om detta får ni höra sen. Man vet ju aldrig Leif kanske är en fan av vår blogg:)

Söndag så är det dop, Meja ska få sina namn:) Hoppas ni får en toppenhelg, vi ska iaf göra vårat bästa!

Kommentarer
Postat av: Marika

Näe, nu får Lilian lov att rapportera december och januari!!! Jag vill ju veta var vi hamnat!?

2010-02-09 @ 10:02:24
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Malle

håller med föregående talare:)

2010-02-09 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0