Vad händer?

Ja, jag vet inte vad som händer egentligen. Nånstans. Har inte uppdaterat mig så mycket framför datorn, eller hållit Er andra uppdaterade heller för den delen, men jag vet inte riktigt vad man gör som e så tidskrävande. Är dock involverad i en förening som tar mycket av min tid just nu, och det känns både roligt och jobbigt. Men jag hoppas att allt löser sig och att jag inte tappar stinget!!

Har i alla fall fått svar på varför jag har haft så ont i bröstkorgen på sistone, har förmodligen nå klatter med magmunnen så att magsyra tränger upp i matstrupen så att man får kramp. Det är inte skönt... sen kanske det är en förklaring till varför jag har så ont i magen så ofta... har fått medicin nu som jag ska äta i två veckor, sen så får vi se. Blir det inte bättre så blir det gastroskopi... känns inte alls så roligt!!

Jag har köpt en ny dator förresten, bärbar. nu slipper jag oljudet av golvfläkten som jag måste ha riktad mot den stationära jätte-datorn på golvet. (fläkten i datorn e trasig, onödigt att byta när man har en jättefläkt som låter jättehögt bredvid, eller?) Så nu kanske det känns lättare att gå in och hålla Er uppdaterade vad som händer innanför väggarna i Skarpås. Utanför också för den delen! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, föreningslivet kan ju verkligen ta mycket tid och jag håller med om att det är både jobbigt och roligt! (Inte för att jag är engagerad i ngt nu...men)



Hm, bra att du äntligen var till en doktor iaf, vännen! Inte roligt med gastro, men då kan de ju verkligen se vad som trilskas i magen. Fast jag hoppas såklart att du ska bli bra efter medicinen!:-) Kram på dig!



2010-02-11 @ 07:23:16
Postat av: Lilian

Förresten, vad blev det för dator? Min lade av igår kväll...:-(

2010-02-11 @ 07:24:32
Postat av: Madde

En beg dator från jobbet, fråga mig inget mer... :)

2010-02-11 @ 08:07:53
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Men fy fasen vad tur att det inte var något med hjärtat!!!! ...hoppas du får må bättre nu!

2010-02-11 @ 11:27:22
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Jenny

Visste inte att du hade såna problem... Hm, måste nog ta och ringa dig någon dag framöver! Hoppas det blir bättre iaf!

2010-02-11 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0