V A B

Tredje dagen hemma idag. Hämtade Jesper på dagis i måndags för att han hade feber. När vi kom hem var det full fart dock på båda grabbarna, i en timme ungefär. Sen sa Jesper "Jag är trött, jag vill sova!" Och sen somna han och sov i två timmar. Senare på kvällen var dock febern borta. I går fick Joel åka på dagis en sväng, han hade "barnens vasalopp", de åkte skidor nere på Svartviken. Det gick bra tydligen!

I morse gjorde vi oss redo för att åka på dagis igen, eftersom igår var Jesper helt feberfri, men när jag väckte Jesper så drack han lite vatten och strax efter kom allt vatten och lite annat upp igen.... Inte så mycket, men ändå. Vet inte om det är magsjuka eller om han bara satte i halsen eller vad det var. När det går magsjuka på dagis så vill man ju inte chansa. Så vi är hemma i dag också. Men det är verkligen full fart på båda två idag, och Jesper har ätit bra, och inte kräkts någe mer. Så jag vet inte vad det var. Men måste jag verkligen va hemma 48 timmar nu då eller vad??

Kommentarer
Postat av: Hanna Nytomt

Vilka snygga brudar & rolig grej! Har aldrig sett en san blogg.

Step on girls!



Vi kanske ses till pask alla! =)



kram Hanna

2010-02-17 @ 18:03:04
URL: http://hannaslifeinireland.blogspot.com
Postat av: Marika

Nej, vad trist - stackars er! Då ligger inte tårta högst upp på prio-listan gissar jag! :)



...och Malle är också klen. Ska sms-bomba er lite nu tror jag. Kram!

2010-02-17 @ 20:27:00
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Madde

Tack Hanna! :)



Jodå Marika, vi kommer!!

2010-02-17 @ 21:25:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur är det med grabbarna idag?

2010-02-18 @ 15:00:02
Postat av: Madde

I dag är de friska, och har varit på dagis! De e full fart!!

2010-02-18 @ 20:41:01
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Men, stackars små grynen! Hoppas ni får vara friska nu framöver!:o)

2010-02-24 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0