Utvecklingssamtal

Eftersom jag var lite tussig i morse så fick Fredrik åka med Julie på utvecklingssamtal. När det var klart så pratade jag med honom på mobilen och han berättade lite kort och gott vad fröken Annie sagt, Julie behövde träna mer på att återberätta det hon läst för hon tappar tråden lite när hon berättar. Läsa mera kapitelböcker. Sen så behövde hon träna gångertabellerna lite mer... annars så var det så bra allting så, detta var då Fredriks verson........nu kommer Julies: Annie tyckte jag var nästan bäst i klassen på att läsa!! (jättelycklig) hon sa att jag var såå duktig på + och -. Jag var duktig på allting!!

Jag tycker det är alldeles lysande, att frökens ord betyder så mycket och att hon växer så av dom, sen så var hon medveten om att hon behövde träna lite på några saker men det var inte det viktiga. Och det kommer inte att blir några problem, för Julie gör så gärna sina läxor och hon tycker mycket om att läsa, det viktiga är att hon har hört att någon säger att hon är bra, för när vi säger det så väger det inte alls lika tungt.... och det där med att inte kunna hålla sig till det hon ska, det är ett morsarv:)

Vet ni om att snart så åker jag till Lilian♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0