tyst i huset

Har haft en lugn och skön dag, sov länge... eller låg längre rättare sagt. Efter frukosten så följde jag Martin en bit på väg ner till Tobben å Sanna. Sen så skottade jag lite, tvättade, städade pysslade på med ditt å datt hann med riktigt mycket för att vara jag.
Bitta kom förbi och drack en kopp te och vi surrade en stund. Så kom Eva och Sandra och vi lagade kreolskgryta som vi ska äta i morgon nere hos farfar med släkten.
Jessica och barnen stack in huvudena och sa hej, och sen så var det vips kvällen och det var bara att ta och lägga Martin. Jag har inte hunnit så mycket som sakna de övriga i familjen, utan har bara tyckt att det har varit ganska så lugnt och skönt:)
Imorse så talade pappa om att Margits brorsson hade tagit livet av sig igår, så idag så har tankarna varit hos dom i Gimdalen♥

Kommentarer
Postat av: Lilian

Näää, varför ska det vara så många som mår dåligt! Det blir så tungt för alla dem som lever runt omkring också.



Kreolsk gryta!? Vad är det? Låter spännande!

2010-02-27 @ 21:06:30
Postat av: malle

jag tror du har ätit den, fläskfile med korv, oliver syltlök paprika och så grädden förstås:)

2010-02-27 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0