Ta mig härifrån!!!!!

...och då menar jag Tunisien! Det var jätteroligt sist vi var där - men inte igen! Snälla. Hoppas ni har knatat på bra systrar. Det har inte jag! ...men vad var det vi kom fram till när vi var hos Madde sist? Att sista april (?) skulle vi snitta 10000steg/dag/person om vi slog ihop ALLAS gemensamma prestation. Eller sa vi att vi skulle räkna ihop sista mars så får vi se hur mycket vi måste knata sista månaden?? Hjälp mig att komma ihåg!!

Ikväll har jag varit på årsmöte för Föreningen Nordanborg - och jag sa nej, nej, nej och nej...men tillsist sa jag JA! ...men det hör väl till?? Man ska inte komma från något årsmöte utan att ha tagit på sig ett eller två uppdrag! :) Jag hade skitkul iallafall. Har ju alltid suttit med i någon styrelse sen jag lärde mig skriva...typ! Minus de senaste åren - så det känns bra att ha fått in en fot i föreningslivet igen! Så nu jäklar ska ni få gå på fest och andra aktiviteter. Jag har redan 100 ideér som surrar i mitt huvud! :) Jag råkade ta två koppar kaffe kl 21 - så det dröjer några timmar innan jag går till sängs...

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha, härligt! Ja de brukar vara så, att går man på nå möte så får man nån uppgift! Men Du e ju en bra människa att ha i föreningslivet, så de gjorde ett bra kap!! Javisst, skicka inbjudan till fest så kommer vi!! :)



Å så tror jag att det var mars och april vi hade på oss att komma ikapp, så vi bör väl räkna ut nu per sista februari. Skickar mina steg för februari senare i dag, men de e inte många kan jag lova......

2010-03-01 @ 08:02:03
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi sa att vi skulle ha som mål att alla fem under de månader som är kvar skulle komma upp i 10 000 tillsammans. Sen är det ju viktigt att det här med stegen inte blir en belastning!! Man får inte känna sig dålig och tom må dåligt över att man inte kommer upp i stegantalen! Som jag skrev till Marika igår, bättre att vara nöjd över det man gör istället för att vara missnöjd över det man inte gör. Det är iaf min inställning till livet :) Förut gick jag inte alls lika mycket som jag gör nu och det är ju bra. För även om det "bara" blir 3000 steg en dag så är det med största sannolikhet mycket mer än vad jag gått förut!

2010-03-02 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0