På hemväg

Nu har min resa hem till Eskilstuna startat. Jobbigt att köra i snörök och en bil som man inte är van. Äntligen framme i Sundsvall i alla fall! Ska dricka lite coff med Gika och gosa lite med Minata innan jag kör vidare. Måste köpa nya torkarblad och spolarvätska till pappas bil. Det kommer bli ett satan att köra på en saltsträv väg utan riktiga grejer...

Kul att få träffa er en sväng. Det som gör livet värt att leva är att omge sig med människor man tycker om!! Hade tur och fick umgås med Madde en sväng till.

Nu är det coff-dags!
Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas resten av bilfärden går bra också! Ja, kul att jag fick va me igår!! Ses snart igen! Kram kram

2010-02-28 @ 15:01:08
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

hoppas det går bra att köra, håller tummarna det hårdaste jag kan:) Det var lite yrsligt just när du ringde, förstår ju att du ville prata bort en stund av bilresan hem:(

2010-02-28 @ 22:16:11
Postat av: Marika

Kör försiktigt! Hoppas vi snart ses igen! Vart landade tårtfatet egentligen??? :)

2010-02-28 @ 23:51:11
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja, jag skulle ju komma ihåg att ta med det till Hammerdal på lördagen. Tänkte att det är ju bättre att det ligger där nånstans än hos papps. Men såklart glömde jag det :( Så det är kvar hos honom. Behöver du det innan påsk? Tror jag ska hem då igen.

2010-03-01 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0