OS, OS, OS :)

Gud vad jag tycker om när det pågår stora sportevenemang! Helt underbart att kunna slå på TV: n när som helst och titta på sport :)

Jobbigt att vara vaken så mycket på nätterna, men det är ju bara OS vart fjärde år! Eller rättare sagt vartannat år eftersom sommar-OS och vinter-OS inte går samtidigt längre!

Så jag mår prima för tillfället. Ett annat plus är ju att jag bara jobbar en dag till, sedan är det sportlov. Som det verkar nu så kommer jag att stanna lite längre vilket kanske gör att vi kan hitta andra tillfällen att ses än det senaste jag föreslog. Det är bara Marika som svarat att hon kunde på tisdagen så det kanske inte var så bra det heller?!

Nu ska jag hem och baka semmelbullar, har lovat grabbarna att vi ska fika imorron :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Jag har faktiskt också svarat att jag kan!!! Men jag kan gärna träffa Dig nån mer dag också!! :)

2010-02-18 @ 20:39:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

jag ska avboka mitt dubbelbok på tisdag så kan jag oxå då... och ev på söndag med... och kanske nån fler dag:) Kommer ju att bli toppen det här:) Och tänk en bronsmedalj med på de, livet e väl toppen:):)

2010-02-18 @ 22:48:00
Postat av: Jenny

Ehh... Var det du som svarade kanske... Förvirrad!

2010-02-19 @ 19:35:46
Postat av: Marika

Nä, jag svarade att jag kunde!

2010-02-20 @ 15:57:15
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Jag älskar OS och känner redan att jag kommer att sakna det väldigt mycket!



Hur bra var inte herrarna ikväll!!!!!!??!!!!!:o)



Bamsekramar!

2010-02-24 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0