Full rulle!

Är inne i en väldigt hektisk period för tillfället :) Måste säga att jag trivs ganska bra med det även om det ibland känns lite jobbigt och att jag inte hinner med såna där saker som att städa och diska. Prioriterar umgänge och träning istället, haha!

Mina elva grabbar ger mig mycket jobb och arbetsuppgifter som jag inte är så van vid. Polisanmälningar, kontakter med socialen samt dagliga möten med föräldrar är bara ett litet axplock. Att vara lärare och handleda och undervisa kommer ganska långt ner på stegen, mycket annat som upptar min tid. Vi har en rätt bra samhällsordning i Sverige men ibland skulle jag önska att det kunde gå snabbare. Hoppas det blir bra i slutändan!! Men de är världens underbaraste och efter dagens alla hjärtans-dag pyssel är jag uppfylld av kärlek till allt och alla. Underbart att se hur de satt och plitade med sina teckningar och kort. Jag fick minst 3 st Modo-teckningar som ska sättas upp :)

När jag jobbat färdigt är det dags att ta itu med fotbollsprojektet. Vi drar igång på måndag med första utbildningen och jag tror det kommer bli bra! Sedan ska man hinna med sina steg varje dag och det kan ju vara lite knivigt!! Går på jobbet varje dag och det gör susen på stegräknaren. Att jag sedan köpt träningskort på Friskis och går där ett par kvällar i veckan gör inte saken sämre. Och umgänge med Bälgvikarna och andra vänner är inget jag tänker prioritera bort så ni förstår säkert att det är full rulle och noggrann prioritering som gäller :)

Snart börjar OS också så då lär det väl bli ännu värre att hinna med, haha! Förhoppningsvis har det lugnat sig med fotbollen då så jag kan titta på det istället.

Nu måste jag skriva IUP: ar och dokumentera ett mobbningsärende innan jag sticker ner på stan för träning och en fika på Waynes med Jakmani :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0