En kall Lördag i februari

Kallt ute, som vanligt kan man ju lägga till. Det har inte varit tö en enda gång denna vinter, regn var det en morgon när jag for på jobbet men -10 kanske mer... Vår ved kommer inte att räcka så vi får nog hålla oss varma på något annatvis på vårkanten, vem vet hur:)

Igår hade jag en riktigt trevlig eftermiddag. Skulle ner till Fyrån och hjälpa Eva plocka ihop och städa lite. Insåg ganska snabbt att skulle vi få nån ordning så skulle det nog vara en bra ide att elda lite skräp, såå kul att elda! Jag, Sandra och Julie bara ut grejer och eldade, Eva och Elsie plockade och städade, Kim eldade inne, för där var det inte så varmt. '
Jag var tvungen att skratta åt Sanna, för från det hon kom så satt hon nöjd och glad och åt, ett litet kex nått annat litet gott hon hittade ja så höll hon på tills dom skulle åka, har det varit mina ungar så har dom ju aldrig suttit så nöjt och snällt för att knapra på ett kex:)     
Jag har ju så himla bra släktingar och jag trivs ju så bra i deras sällskap, skulle vilja vara med dom mer.
Idag skulle Eva och Börje ner till Fyrån igen och bära ut lite skåp och montera upp ett köksbord och göra det lite mera mysigt. Sen så är det bara att hålla tummarna för att det blir sålt.

I eftermiddag så åkte vi till Ottsjön och hälsade på Lars och Maria, Lars fyller ju 30 år i morgon, men vi åkte redan idag så man var säker på att få nån tårta! Minns inte sist jag var dit, men skulle gissa på... ja för 3 är sen kanske! De är ju trevliga människor så det är alltid roligt att träffa dom.

Imorgon ska jag ju få träffa mera trvligt folk, och sen vet jag inte riktigt när jag ska få träffa de allra bästa folket!? Får ta och kolla upp det imorgon tror jag bestämt.

Nu ska jag lägga mig och lösa det sista korsordet i tidningen, sen ska jag skicka in och vinna nått riktigt fint, en triss eller så;)




Kommentarer
Postat av: Lilian

Jag har ju inte haft ngn dator, så nu upptäckte jag flera inlägg som jag inte sett - kändes som en guldgruva!;o)



Vad skönt att ni hade mysigt när ni skulle göra något som inte är så lättsamt :o)



Bamsekram!

2010-02-24 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0