Dags att krypa till korset...

Förlåt att det gått så lång tid utan att jag fått något gjort på de här sidan!

Jag har också ngt att bekänna... För drygt tre veckor sedan tappade jag bort min stegräknare och har därmed inte räknat några steg. Först glömde jag den hemma när vi åkte till jämtland och sen hann jag bara använda den ungefär en vecka innan jag tappade bort den /den försvann (???) efter att vi kommit hem. Jag tänkte dock göra en uppskattning, men kan säga att det nog är få dagar jag har kommit över 3000 steg - förutom igår då när jag fick springa fram och tillbaka med pulkorna som en tok. Till sist var jag så slut i benen och andningen att jag var tvungen att lägga mig i en snödriva :o)

Jag har inte kunnat gå och träna så mycket de senaste veckorna, så jag funderar på att frysa mitt kort en månad så jag inte förlorar tid/pengar. Jag vill jättegärna gå och träna, men det är ju lite grejer som ska stämma och det har de inte gjort.

Just nu hoppas jag på att vi ska få flytta till en större lägenhet med större kök (och hiss) så snart som möjligt. Att få en lägenhet här nere är dock inte det lättaste, så vi hoppas på ett byte istället!:o) Vore ju perfekt om vi kunde få en till den 5 mars!:oP Eller hur, Malle!? ;o)

Uppskattningsvis så tror jag, angående stegen, december: ca 190 000 och januari; ja, det är väl lika bra att ta 3000 * 31= 93 000 + de fem gånger jag var och tränade ca 55 000 steg = 148 000...


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vore ju toppen med en ny lägenhet när vi kommer ner, då kan ni ju få flytthjälp iaf:) Jag ska hålla tummarna att ni inte behöver vänta så länge!

2010-02-10 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0