ro i sinne

helgen har nu snart gått och jag måster säga att det varit en mycket trivsam helg

I Fredags så susade vi till Marika och Magnus för att fira Ozzys 62-årsdag. Väldigt roligt och mysigt var det, min mage gjorde sig lite påmind bara, så ett tag blev jag orolig att även jag drabbats av parasiten. Jag tror att det bara var en stor dos bruna bönor i kombination med chips och kryddiga dipper som gjorde att jag har rätt regäla magsmärtor.

Lördagen var lugn och fridfull, sov länge. Bjöd Jessica, Jörgen och Anders på middag. La oss tidigt.

Idag så har vi städat ur Martins rum och så tänkte jag börja måla där nån dag. Kört in lite ved, tvättat och vikt undan tvätt har vi oxå hunnit med. Imorgon ska jag göra klart tentan har jag tänkt, inte tittat på den sen i onsdags. Jag ser ju på fb vad alla sjåsar upp sig över den, men jag tar det i morgon och så får vi väl se hur det går:) Kanske går det på räls och jag hinner måla M.s rum med!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tur vi har Dig Malle som håller bloggen vid liv... har själv varit ganska slö på den fronten på sistone... eller det har jag väl egentligen alltid varit...! Men jag är alltid in och läser i af, det tar jag mig tid till!! :)

2010-12-05 @ 19:25:08
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

En par rader räcker, man behöver ju inte skriva en hel uppsats.. och jag tycker faktiskt att det ganska ofta är nya inlägg gjorda=) Vi e duktig vi;)

2010-12-05 @ 21:43:11
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

En par rader räcker, man behöver ju inte skriva en hel uppsats.. och jag tycker faktiskt att det ganska ofta är nya inlägg gjorda=) Vi e duktig vi;)

2010-12-05 @ 21:43:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Duktiga är väl att ta i, tycker vi ska diskutera saken när vi träffs hos Marika allihop.

2010-12-05 @ 23:25:42
Postat av: Madde

Ja, men man ska ju ha nåt intressant å berätta också, å de e ju inte alltid man ha de.....



Men Malle kör ju också ofta dubbla kommentarer så de ska va extra mycket, de e ju bra!! ;)

2010-12-06 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0