Nu e granen uppe...

Jag vet att vi är lite tidig, men jag vill hinna njuta lite av julstämningen innan jul också. Efter julafton känns det som julen är på väg bort, och sen vill man bara bort med alla julsaker....

Grabbarna hade ju lucia på dagis förra veckan också, de va så duktiga! Så klart! :)
Det var väldigt många barn, då de hade både Villans och Mobackens barn tillsammans. Men de va så fina och duktiga! Efter luciafirandet hängde grabbarna med Görvikstobben o Sanna hem. Å de sov över där! Kul! Tror de hade en toppenhelg! Efter Hallgrens så åkte de till nästa Görviksfamilj och sov där. Vilket lyx! Jag och Kalle var ju på julfest på Medis med jobbet och det var himla kul faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Naaaw, vad söta de var!:o) Och fint med granen! Man kan riktigt se hur stolta de är!:o) Gullsnuttarna!:o)



Jag är helt inne på ditt spår: upp med granen tidigt och ut med den snabbt!:o)

2010-12-19 @ 16:27:36
Postat av: Malle

Maddes gran är jättefin, jag har fått sett den live=) även fått träffa hela familjen Lindberg en stund!!

2010-12-19 @ 22:48:44
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, de va ju trevligt att få träffas en liten stund i af!! :)

2010-12-20 @ 07:55:54
Postat av: Jenny

Fina grabbar ni har! Tror de gjorde succé i luciatåget!

2010-12-20 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0