Mer vin än vad som är brukligt på en torsdagskväll

Det var med det mottot jag gick in för gårdagens festligheter! Och jäklar vad trevligt jag hade.

Vi startade upp hemma hos Pether, trevligt att så många ville förfesta lite. Sen åkte vi till restaurangen där vi skulle äta julbordet. Satt där i 3 timmar och åt och drack. Jättegott julbord var det. Mina arbetskamrater är lite tröga när det gäller fester, dock fick jag igång några igår så jag tror det kommer gå ännu lättare nästa gång. Ska även försöka få nästa fest att gå av stapeln en fredag istället för en vardag!!!

Vi var tre som inte ville åka hem kl. 21 så vi fortsatte på två andra ställen. På ena krogen skulle det vara dans med Scotts men det kom inget folk så vi löste aldrig in oss på själva dansdelen utan satt bara i puben och pratade. Det gjorde mig inte så mycket för jag har inga höga förhoppningar om att få dansa med någon vettig man här...

Hemma vid 00:30 och la mig i bingen. Idag känner jag mig lite trött och mosig men det är det värt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lucas

Var med och tävla om ett valfritt plagg från Nelly.com på min blogg om du känner för det :P

2010-12-17 @ 08:47:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Madde

Va kul att Du hade kul!! :)

2010-12-17 @ 12:43:11
Postat av: malle

Men vad härligt med lite partaj! Synd det va mitt i veckan bara, men som sagt.. nästa gång=)

2010-12-17 @ 21:11:33
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Det lät ju jätteQL!:o)

2010-12-18 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0