Längtan

Tänk att man kan längta så mycket efter någon som går på samma toalett som jag gör - inte när jag är vaken, äter vid samma bord som jag gör - bara inte samtidigt, sover i samma säng som man själv gör - efter att jag somnat. Undrar om det här är som att leva med ett spöke. Man vet att det finns där, men man kan inte se det.

Oj, vad det är till att få det att låta hemskt, jag vet ...men just nu längtar jag förfärligt mycket efter min man, trots att han sover hemma varje natt. Vi har inte hunnit prata med varandra sedan i söndagsförmiddag och det känns som en evighet sedan...

Det var bara det jag var tvungen att få ur mig.



Kommentarer
Postat av: Madde

Det är ju skönt att veta att han finns där i af! Det blir bättre...! Kram

2010-12-17 @ 06:31:44
Postat av: Lilian

Ja, det är sant:o) Krams!

2010-12-21 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0