Helgen som svischade förbi..

Torsdag och Fredag så var det jobb som vanligt. Slutade tidigt på Fredag, tog med flickorna och gick och fikade på "Tårtbitn" och sen så var det luciatåg på Villan/Mobacken. Dom var superduktiga, sjöng och var sötare än sötast.

Fredagkväll så började jag måla Martins rum, lördag så klev jag upp när Kim kom hit och lämnade Joel, Jesper och Sanna. Vi åt frulle och jag gick upp och målade andra strykningen. Madde och Kalle kom hit och hälsa på:)
Fredrik drog klart elen i M:s rum och vi vädrade innan vi kunde bära in möbler och sätta upp lite hyllor och så. Kl 19.30 var vi klar och då tycket killarna att det skulle bli så kul att leka där så dom fick vara uppe lite extra länge och de lekte så himla bra... Jag bäddade åt Joel och Jesper i Martins rum och Martin fick sova i våran säng, Linnea sov oxå här, så där ser man att nog skulle man kunna skaffa fler barn för plast har vi:)

Idag har jag sett 4 timmar föreläsning, kört bort askan med spark... inte så bra sparkföre men vi kämpade tappert jag och min man. Ja, sen har jag inte hunnit så mycket mer...

Imorgon så är det lucia på FLM,  kl 9.00 och jag får smita in och titta. Tack Anki för det!!!  Sen så tar jag bilen och styr kosan mot Falun, har inte bestämt vilken väg jag ska köra än men det är ju nån timme kvar innan jag ska iväg!

Snart är det jul♥, längtar riktigt!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Joel var helt slut idag, tror det varit fullt upp hela helgen!! :D Men vi var på 5-årskalas till grannen i alla fall, men grabbarna var trötta!! Tack snälla för barnvakten!



Kör försiktigt i måra, vi hörs! Kram

2010-12-12 @ 22:21:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska bli roligt att se hur rummet blev :)



Jag längtar oxå till jul!!!

2010-12-13 @ 13:05:34
Postat av: Lilian

Förstår att ni var tvungna att vädra om Fredrik varit där och fisit när han drog elen!;o)



Skämt åsido, jag vill se bilder på resultatet!:D



Kram

2010-12-15 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0