Hej från mig

Jag hade biljetter till skidskyttet i Östersund både lördag och söndag, men kom inte iväg nån dag alls...! Trist, tycker jag, men vad gör man när det är -22 grader här i H-dal på morgonen? Känns inte så lockande att ta med barnen in och stå å se skidskytte då. Visserligen blev det bara -14 i stan, men dock blåst och snö. Så det känns bra att man inte for in ändå. Vi fick faktiskt lite gjort i stället här hemma. Lite i af... Sen gjorde vi en toppen god, riktig söndagsmiddag. Det blev porterstek och potatis. Det blev väldigt gott, om man får säga så!!

I morgon har jag tid på röntgen i stan för att göra en magnetkameraröntgen, av foten som jag gjorde illa för över nio år sedan. Träffade en läkare för 1,5 vecka sedan, och han kunde nästan på en gång säga varför jag hade ont!! Vilken toppenläkare!! Eller, vi får väl se efter röntgen då om han hade rätt. Men det är troligtvis någon broskskada på framsidan foten, han ritade en väldigt fin bild över hur han trodde det låg till. Förmodligen är det inget de gör något åt ändå, man kan operera, men det känns lite överkurs. Men vi får se, jag har ju trots allt ont nästan varje dag.

Jag missade ju Ozzy-firandet i fredags, och det känns jättetråkigt...:( men det har samtidigt varit jätteskönt att bara vara hemma hela helgen, har inte gjort så mycket, men det känns bra ändå!!

Kraam


Kommentarer
Postat av: malle

det va riktigt riktigt skoj i fredags..

2010-12-05 @ 21:41:19
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visste inte att Ozzy hade födelsedag men det kan ju inte bli annat än succé:-) Visste inte att du hade ont i foten varenda dag?! Hoppas du får veta vad det är för fel. Bara man vet det är det ju lättare att ta ställning till operation eller ej. Roligt att titta på skidskytte live men inte när det varit så jäkla kallt! Och man ser ju bra på tv oxå:-)

2010-12-05 @ 23:30:57
Postat av: Lilian

Hur gick det på magnetröntgen?



Roligt med skidskytte, men kan absolut förstå att man inte åker då det är så kallt...:oZ



Kram

2010-12-07 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0