Har fastnat i hemtentaträsket

Började morgonen med att köra Martin på dagis. Hem, koka kaffe, gjorde macka och upp till datorn för morgonfika med studiekamraterna.
Laddad så satte jag igång, skrev 2111 svamliga ord och sen vare stopp! Nu är det fortfarande stopp, fast jag ätit lunch, tagit en kort promis och försökt hitta nått bra i böckerna.
Tror det kommer att lossna nu när jag har fått beklaga mig lite. Bara jag lägger upp det här inlägget så kommer jag nog att kunna göra klar tentan idag:)
Ikväll blir det idrottskola och barngympa, imorgon kurs med jobbet hela dagen så det skulle vara skönt om jag kunde hinna klart detta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer gå bra, det känner jag på mig! Lycka till =) Kram!

2010-12-01 @ 18:34:06
Postat av: Jenny

Jag ringer och kollar vad du skriver om :)

2010-12-02 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0