Dans Afro

Fick följa med Carro på Friskis igår, hon hade fått en gratisbiljett. Jag lyckades övertala henne att testa på afro eftersom det är det roligaste jag vet! Har ju inte gått på Friskis denna höst eftersom jag inte haft råd att köpa kort där. Hade glömt hur roligt jag tyckte det var!!!! Så nästa termin ska jag definitivt köpa kort, även om det innebär att jag inte har råd att betala nåt annat viktigt! Har lite träningsvärk idag men det är det så värt :)

Ikväll ska jag på julfest med jobbet, hoppas det blir kul. Jag tror jag ska dricka mer än man borde på en torsdagskväll bara för att det är julfest :P Som vanligt har jag inga kläder att ta på mig men jag hittar väl alltid något!

Annars har jag varit jävligt less de sista två veckorna av olika anledningar. Men nu har jag bestämt mig för att inte vara det längre. Snart får jag jullov och ska hem till Jämtland!!!

Visst byter vi julklappar hos Marika förresten??!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, jag frågade Madde om vad de skulle kosta igår och jag tror vi sade runt 50:- Sa vi det, Madde?



Klart du ska dra på lite ikväll (inte så att du blir dålig förstås) så du kan sjunga askungen!:o) Då tror jag att din "lessnes" blir bättre tills du får din stepsyster-dos, som man behöver ibland för att må lite bättre;o)



Vad QL med afro!:o) Prövade det här en gång, men jag har inte heller haft råd med Friskis-kort i år. Till 2011 har jag lagt in det i budgeten, så att vi ska kunna bli friskare:o)



Kram

2010-12-16 @ 17:07:19
Postat av: Madde

Ja, vi sa nog 50 kr/pers, tror vi hade de ifjol.

Hoppas festen blir kul! Ses snart! Kram

2010-12-17 @ 06:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0