da da da

Om en kvart ska jag hämta bil och barn för att rulla vidare till Hammerdal, sen Norderåsen. Då kanske ni tror jag jag är färdig och har lite bloggtid över?! Men så är inte fallet, jag sov idag till tio.. blev ju väckt några gånger men klev inte upp förrän Bitta raka upp mig ur sängen! Tack Bitta! Sen så har jag gett barna frulle, klätt dom, tvättat, hängt tvätt, skickat ungarna, eldat, packat, torkat kasskiss:( slagit in julklappar, letata saker, bakat cheesecake och ätit frulle. NU borde jag nog duscha, göra mig iordning, elda lite till och hänga kattkisstvätten och inte sitta här och blogga! Men när jag blir stressad så går allt så jävla långsamt så nu tänkte jag att jag skriver av mig lite och gör allt det där sen och så är jag klar om en kvart iaf=) eller nu är det väl 10 minuter!

puss

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ha ha, jag känner igen det där med stress och tid:o)



Du hann ju före oss i af, trots att du hann göra så mycket mer än oss innan:o)



Kramar

2010-12-30 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0