Vi flyttar...

Nu har vi flyttat ner på nedervåningen. Grabbarna sover i lilla sovrummet (kontoret) och jag och Kalle har bäddat upp våra madrasser i vardagsrummet... lite stökigt, men det får vi ta. Allt är flyttat från övervåningen nu, så det är bara att börja sätta plattor i garderoben, och riva tapeter i båda sovrummen. Känns bra, tror det kommer bli toppen att grabbarna får större rum. Samt ett bättre förråd där man kan förvara lite leksaker... de har förbaskat mycket rat, som de inte leker med! Ska nog passa på att rensa lite innan de flyttar in i sitt nya rum!! Snart kanske, om några veckor eller så, eller månader......

Kommentarer
Postat av: Malle

Nej, gör som jag gör och ta itu med det på direkten! Det är så bra när man gör det, annars blir det aldrig av.......hmm, det är något som inte riktigt stämmer här?! Men imorgon så SKA jag börja tömma på Martins rum, kanske;)

2010-08-18 @ 20:50:44
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh, vad spännande!:o) Glöm inte att ta bilder så jag får se nu!;o) Det kommer säkert att bli toppen - och tänk vad häftigt för grabbarna!

2010-08-18 @ 22:54:18
Postat av: Jenny

Roligt att göra om! Ska bli kul att se :-)

2010-08-19 @ 00:01:56
Postat av: Madde

Ja de ska bli kul faktiskt! Känns bra! Förutom lite rörigt på nedervåningen nu, men de får bli så ett tag! Kanske man blir mer motiverad att göra det snabbt då!! :)

2010-08-19 @ 07:59:34
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Hejja hejja!!!

2010-08-21 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0