Vardag igen

Har ju inte varit så duktig på att uppdatera min del av bloggen på sistone, men jag har inte varit så intresserad av att sätta mig av datorn så länge. Men nu återgår vi till de vardagliga rutinerna igen, med jobb och dagis och regelbundna mattider... Så då kanske man kan lägga in lite bloggande i rutinerna också!! Vilket även träning kommer att ingå... lite mera promenader, lite styrketräning, kanske lite aerobics också... nån som hänger på? Har börjat städa i förrådet i källaren, har kastat en hel del kläder och annat som jag sparat sedan 20 år tillbaka, det känns väldigt nödvändigt... Men nu ska de bort. Å göra plats för nytt skräp antar jag... Vi ska göra om lite på övervåningen här, vi ska byta sovrum med grabbarna så de får ett större rum. De har ju ett sånt litet rum nu, så de vill ju inte vara där och leka! De sprider ju leksaker och annat över hela huset i stället! Å jag och Kalle behöver ju faktiskt inte ett så stort rum. Så det tror jag blir bra. Så vi ska upp med lite nya tapeter och så då. Och även fixa iordning en av småskrubbarna uppe, så den går använda bättre till förråd. Storsommardagen i Norderåsen var verkligen toppen! Att Magnus är en klippa på att laga mat och få oss alla att trivas väldigt bra är inget att hymla om! Att han dessutom hade lejt in serveringspersonal som servade oss alla var ju en väldigt trevlig överraskning!! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Storsommardagen var strålande!! Så himla trevligt!!

2010-08-09 @ 12:06:06
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aerobics blir det nog inte, däremot ska jag nog köra afro bara jag får råd att köpa kort på Friskis:-S Ska repa bilen först!

2010-08-10 @ 01:41:03
Postat av: Lilian

Storstädning är ju alltid bra - både för hemmet och själen tror jag:o) Vi flyttar när det blir dags istället, för det är så jobbigt att ta ut sakerna ur förrådet annars ;oD



Vad roligt att göra om och vad spännande för killarna!:o)



Trist att vi missade storsommardagen, men jag hoppas att ni hade trevligt och att ni iaf tänkte på oss en liten sväng!;o)

2010-08-11 @ 14:12:52
Postat av: Madde

Vi hade väldigt trevligt, och självklart tänkte vi på Er och saknade Er!! Men vi ses snart igen!

2010-08-11 @ 22:37:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, det hoppas jag!:o)

2010-08-12 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0