Tusen tankar

Det bara snurrade runt, runt i mitt huvud! Natten och dagarna efter jag fick besked och tackat ja till skolan! Jag har adrig mått så dåligt heller som jag gjorde natten och förmiddan efter bekedet!! Tack vare alla bra människor jag har i min närhet, Fredrik mest, så känns det nu mycket bättre och jag tar det hela med mycket mera ro!! Har börjat och letat igenom mig i djungeln på nätet, hittat var jag har min första lektion på tis morgon och så har jag tittat på nära 2,5 timmes långa introfilmer! Känns som jag är på G nu=) Imorgon ska jag jobba, fixa boende i Falun till v efter, och så måste jag kolla upp en massa böcker! Står på schemat att jag ska läsa i 4 olika böcker imorgon? Hur mycket och vilka kaptiel och hur ingående??!! Ja, jag har ju inga så nu ligger jag ju efter redan=) Idag har jag plockat lite hallon och kokat 9 flaskor saft! Vinbärssaft, inte hallon!! Kört spån uppe i skogen och så har jag haft Marie på besök! (hela helgen förstås) En bra dag för jag har hunnit lite mer än jag hade tänkt från början! Kram på alla

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, det är en rejäl omställning i ens huvud när man besämt sig för att göra ngt nytt som man inte är van. Förstår att det kändes gruvsamt, för jag minns hur förvirrad jag kände mig (kanske t o m hela första terminen) och att det sen var så skönt när man började "hitta hem" bland alla rutiner osv.



Jag tror att det kommer att bli toppen!:o) Om du mailar din litteraturlista/länk till den så kan jag kolla om ngn av de böcker ni läser kan tänkas vara ngn som vi haft så kan du få låna isf.



Få inte panik över de där 4 böckerna, för ni kommer säkert att få läsanvisningar och då blir det enklare - fast antagligen fortfarande mycket att läsa.



Lycka till vännen och hör av dig om det är ngt!:o)



Bamsekramar!!!

2010-08-29 @ 22:47:57
Postat av: Malle

NU är det nära, mitt första nätseminarie någonsin=)

Ett kort och mest prova på, men iaf!!

2010-08-31 @ 08:45:48
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska bli så spännande att höra hur allt går och vad du tycker om utbildningen. Annica tycker den har varit himla bra iaf! Och jag vet att det kommer att gå bra för du är ju bra :)

2010-08-31 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0