Snabbt inlägg

...tror jag i af att det blir.

Nu är vi hemma igen och det känns bra!:o) Det är konstigt hur man funkar. Först när vi kommer upp så tycker jag att det är jättemysigt att vara uppe och vi hinner tyvärr aldrig med allt som jag så gärna skulle vilja (hälsa på Marianne kusin, åka till Ålåsen, Norderåsen, etc.), men sen när det börjar bli dags att åka hem igen så känns det jättebra det med.

Jag tänkte lägga ut lite bilder från er vistelse här nere, samt vår Jämtlandsvisit, men jag hinner inte riktigt nu.

Idag började jag jobba igen och det började över förväntan!:o) Båda killarna agerade ungefär som om de inte varit borta i fyra veckor, vilket jag förundrades över, men det kan väl fortfarande komma bakslag antar jag. Idag var väldigt bra i af!:o)

Kram på er och grattis en dag i efterskott, Marika!:o)

Kommentarer
Postat av: Malle

Det blir inga bakslag, barn är så där, har inga tidbegrepp alls! 4 veckor eller 4 dar, spelar liksom ingen roll i barns världar. Dom är ju trygg hos dig och det är det viktiga.

2010-08-02 @ 21:43:50
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Jenny & Julie

Jenny längtar tills det kommer lite bilder. Julie längtar efter Julian :)

2010-08-02 @ 22:39:34
Postat av: Lilian

M: Jo, det kom ett litet bakslag, men av mycket milt slag så det gjorde inget.



J: Ska försöka fixa det snart.

2010-08-11 @ 14:07:47
Postat av: Mikailhelena

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-01-10 @ 10:08:53
URL: http://mikailhelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0