Orkar snart inte ha mer semester

nää, det är så mycket måsten som jag sätter upp för mig och de mina! Hit o dit o allt på så kort tid som möjligt! Men vad kan jag säga, jio det är ju så jag är och kommer nog alltid att vara och det är så jag vill ha det=) Och idag har vi ju varit hemma hela långa dagen.....så imorgon så åker vi till momma och sedan vidare till Olden och till Fredrik, sover där en eller två nätter och så vidare hem igen så vi kan vara med Marie och Ida=) Hoppas på lite bär och kanske lite svamp uppe hos Fredrik om det finns, plockar man inte svamp på hösten?! Jag tyckte mamma sa att hon hade plockat, måste nog fråga henne om det:) Annars så har det inte hänt så mycket, Julie och Emma har varit hos Benita och lagt golv med henne! Hon betalade dom både igår och idag och dom var överlyckliga! Bra blir det iaf och om hon har nån direkt hjälp av dom vet jag ju inte. Jag har varit hemma med Martin Tobben och Sanna, jag var tänkt att filma dom imorse och lägga ut på nätet! Herre gud vilket oliv dom kan föra, imorse var det: Martin: Det är min Margit!! Sanna: Nej,det är min Magit! Martin: Det är min Margit!! Sanna: Nej,det är min Magit! Martin: Det är min Margit!! Sanna: Nej,det är min Magit! Martin: Det är min Margit!! Sanna: Nej,det är min Magit!..........och det liksom tog aldrig slut. Jag tänkte att dom skulle få hålla på tills dom tröttnade men till slut så stog jag inte ut=)Detta är iaf deras favorit sysselsättning för tillfället och Tobben har inte en suck han får snällt sitta och titta på! Han har en egen lite grej för sig: Gör inte du som jag säger så får inte du komma på min födelsedag! Inte alldeles obekant för en dagisföken som mig dock, men det nya var att Martin inte alls förstod det där först utan kom springandes till mig och storgrät och sa: JAG HAR MISSAT MIN FÖDELSEDAG!!!! Men även om det kan se ut här som om det inte råder annat kaos här hos oss så kan jag ju tala om att stor delen av dagarna dom är tillsammans så har dom mest roligt tillsammans och leker och är både nöjda och glada!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig måndag =)

2010-08-09 @ 22:51:45
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Jenny

Haha, jag hör Martin och Sanna! Fantastiskt roligt men jag förstår att det är lite tröttsamt i längden! Det är nu man plockar svamp. Här finns det visst kantareller nu, ska ut och leta tror jag :-)

2010-08-10 @ 01:45:57
Postat av: Madde

Ha ha, stackars Martin som missat sin födelsedag!! Vilken hemsk insikt!! :D

2010-08-10 @ 07:48:21
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha ha, vad roligt!:o) Men jag håller med Madde, stackars Martin som kom på att han missat den! Ha hah a, du skrev väl ner det i hans bok:o)

2010-08-11 @ 14:10:25
Postat av: malle

Jag ska, Lilian=).... (du kan ju påminna mig igen sen)

2010-08-11 @ 20:51:25
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0