Dumma pappa! Dumma gamla sopor och kaffe och städ!

Det är en meningsrad ur Julians favoritbok, som är skriven av Emma Adbåge och hur charmig som helst. Man ligger där och drar på smilbanden varje gång man läser ur den!:o)

Dumma gamla blogg skulle jag vilja skriva, för nu är det tredje gången som jag försöker skriva ett inlägg under tre dagar och jag hoppas verkligen att det ska gå att spara idag!#€%&*#€# Tidigare när jag tryckt på spara-knappen så har det bara kommit till "404 server not found" och när jag då försökt backa, så har jag kommit till en annan liknande sida:o(

Jag testar att posta så länge och om det funkar skriver jag mera...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Om ni undrar så heter boken: "Leni är ett sockerhjärta" :o)

2010-08-23 @ 20:21:31
Postat av: Malle

det funkar nu Lilian... =)

2010-08-23 @ 20:54:22
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Ja, mina inlägg den senaste månaden har också bara försvunnit....har säkert postat en så där femton stycken i veckan. Typiskt!!! ;)

2010-08-26 @ 20:38:11
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Ha ha ha :o)

2010-08-26 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0